Dietetycznie Siostro!

09.01.2017

TOSTY BEZ TOSTÓW czyli FIT-śniadanie



Dziś coś takiego, co może w prosty sposób zastąpić Wam klasyczne tosty, które robi się w zgrzewarce, wkładając między kromki szynkę i ser. Na diecie wiadomo brakuje takich przysmaków, dziś pokażę Wam, jak ja to robię :)

Składniki

  • 2 jajka
  • 4 łyżki płatków jaglanych
  • szczypta soli
  • można dodać ulubione zioła

Przygotowanie

  • Mieszamy wszystkie składniki i na rozgrzaną patelnię z odrobiną oleju kokosowego wylewamy masę. Smażymy 5 minut na niewielkim ogniu i gdy już zetnie się również z wierzchu (możemy patelnię przykryć), przewracamy omlet na drugą stronę.


  • Gotowy omlet zdejmujemy z patelni, kroimy na cztery ćwiartki i traktujemy jak kromki tostowego chleba - kładziemy ser, szynkę i wkładamy do zgrzewarki lub do niewielkiego grilla. Ja użyłam takiego niedużego, zamykanego urządzenia z dwiema taflami grillowymi u dołu i u góry.


Gotowe kanapki jem z warzywami i jogurtem, ketchupem lub musztardą :) Nie jest to może w smaku takie jak klasyczne tosty z pieczywa, ale jest zdrowsze i napędzi organizm na dużo dłużej niż pszenny tost. Zachęcam do spróbowania :)

Wszystkich fit wariatów i osoby walczące z oponką na brzuszku zapraszam też do zapoznania się ze sprawdzonymi sposobami walki z oponką TUTAJ :)
Smacznego!
Ania

13 komentarzy:

  1. Jestem dopiero na początku swojej "chudej" drogi. Zostanę tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostań koniecznie! Przepisy na tym blogu z pewnością Ci pomogą na każdym etapie: chudnięcia, utrzymania wagi i zmiany nawyków żywieniowych, czyli przejścia w zdrowy styl życia.
      Lata odchudzania i doświadczeń z dietami przyniosły mi stabilną wagę i chętnie dzielę się sposobami na utrzymanie wagi - moja jest niższa niż przed pierwszą ciążą i stabilna od 6-7 lat.
      Służę pomocą i pozdrawiam!

      Usuń
  2. O płatkach jaglanych słyszy się coraz częściej. I dobrze! Zawierają dużo potrzebnych składników mineralnych. Kwas krzemowy, wapń, potas, fosfor, żelazo, magnez, cynk, lecytyna, witamina E, witaminy z grupy B. Całe bogactwo, które idealnie uzupełni jadłospis w niezbędne składniki! Ekstra przepis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, warto może poświęcić tym płatkom oddzielny post, ponieważ to lepsza alternatywa do płatków owsianych. Dzięki!

      Usuń
  3. Super! zapisane do zrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam płatki jaglane. Idealnie sprawdzają się po treningu. Osobiście stosuję dietę biegacza, dlatego ważne jest dla mnie, aby było fit i zdrowo. Płatki jaglane, jak już zauważyliście dostarczają niezbędnych w każdej diecie witamin i minerałów, dlatego sam je często stosuję, jako urozmaicenie posiłków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, wygląda super, lekko, smacznie i chrupiąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogę jeśc pieczywa, więc z chęcią wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  7. do smażenia używacie oleju kokosowego zimno tłoczonego, czy rafinowanego?

    OdpowiedzUsuń