grudnia 15, 2014

CZY ZABIEGI WYSZCZUPLAJĄ - Slim Express

źródło slimexpress
Jakiś czas temu miałam okazję odbyć trzy sesje wyszczuplające w studio Slim Express. Dziś chciałabym krótko opisać Wam nie tylko, jak wygląda zabieg, jakie zaobserwowałam efekty.

Podczas tych testów nie uprawiam intensywnego sportu, nie stosuję diety redukcyjnej, a raczej staram się omijać niezdrowe przekąski i oczywiście mocno ograniczyć pieczywo i produkty z białej mąki oraz słodycze, ale to jest u mnie normą - to mnie nie odchudza :)

SLIM EXPRESS

Zabieg jest bardzo przyjemny. Polega na przyłożeniu do odchudzanej partii ciała padów, które emitują wiązkę laserową. Uczucie jest miłe, ponieważ pady wytwarzają ciepło. Przed zabiegiem jak i po nim trzeba wypić szklankę wody. Dowiedziałam się, że pomaga ona usuwać toksyny z organizmu, które "wymiata" laser. Podczas zabiegu należy założyć okulary ochronne i leżeć spokojnie przez 20 minut.

niestety nie posiadam żadnych zdjęć, ponieważ miałam problemy z telefonem. To są zdjęcie, które znalazłam w sieci.
Przed i po zabiegu byłam mierzona centymetrem. Niestety ani razu zabieg mnie nie odchudził. Mimo, iż panie obsługujące maszynę opowiadały o zadowolonych klientkach, które zostawiają w studio zbędne centymetry - mnie nie spotkało magiczne odchudzenie :((

ALE

Tak jak wspomniałam, zabieg jest wyjątkowo przyjemny. Na jeden z nich, przyszłam z MEGA bólem głowy, który po 20 minutach "pod laserem" magicznie wyparował. Rozmawiałam o tym z konsultantką i potwierdziła, że slim express przynosi klientkom ulgę w bólach kostnych i stawowych.

Nie zauważyłam zmian wyszczuplających w miejscach, na które przykładane były pady.

REFLEKSJA

To kolejny zabieg wyszczuplający, jaki odbyłam w ostatnim czasie. Nie ubyło mi w pasie, ani na wadze.

Opisywaną wcześniej kriolipolizę stawiam więc ponad Slim Express, bo zauważyłam po niej efekty - wygładzoną fałdkę po ciąży, pod pępkiem.


Chciałabym wiedzieć czy ktoś z Was próbował slim express i z jakimi efektami?
Pozdrawiam ciepło :)
Ania

1 komentarz:

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger