lutego 05, 2012

dziś na obiad TOFU w sezamie

Składniki
Kilka plasterków sera tofu 
Jajko
Kilka małych pieczarek (może 6)
Pół cebuli
Kilka łyżeczek sezamu
2 łyżki oliwy z oliwek (lub olej sezamowy)
1/2 łyżeczki papryki słodkiej
Sól, pieprz i inne przyprawy do smaku








Przygotowanie


Pieczarki umyć lub obrać i pokroić na połówki. Cebulę poszatkować. Rozgrzać oliwę i przysmażać aż się lekko zarumieni. Potem dolać ciut wody (tak na samo dno dosłownie) i na niewielkim ogniu podduszać jeszcze aż pieczarki puszczą wodą i zmiękną. 
Jednocześnie przygotowywać tofu - przyprawić papryką, solą i pieprzem, obtoczyć w jajku i sezamie i podsmażać na oddzielnej patelni. 
Podawać razem na ryżu, makaronie lub z tym co lubimy :)


Ja jadłam z puree z brokułów. Przygotowałam je z ugotowanych brokułów z łyżką jogurtu naturalnego. Całość posypałam suszonym koperkiem.
Tofu mi smakowało, choć następnym razem przyprawię nieco bardziej - jeśli lubicie wyraziste smaki to nie żałujcie przypraw!

SMACZNEGO SIOSTRY!

4 komentarze:

  1. a wyglada jak ryba :P
    olcia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie wygląda!
    jestem bardzo ciekawa, jak smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. a zastanawiałam się co zrobic z tofu ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda:). A jakie tofu polecasz? Podobno Polsojowskie jest najlepsze?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger