Zdrowie i równowaga zaczyna się na talerzu

15.11.2011

TROCHĘ INNE śniadanie


Składniki
  • 2 parówki odtłuszczone Berlinki lub z szynki Sokołów 
  • 3 jajka
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • Posiekana natka pietruszki
  • Sól, pieprz do smaku
Przygotowanie


Parówki kroimy tak jak na zdjęciach i podsmażamy na rozgrzanej oliwie. Jeśli są już na tyle podsmażone na ile nam odpowiada przesuwamy je na środek patelni i wlewamy roztrzepane jajka. Pozostawiamy na patelni aż z wierzchu jajko również się zetnie. W między czasie posypujemy natką i przyprawami. 



To taki "inny omlet" - fajnie wygląda, dobrze smakuje i zaspokaja na długi czas ;)

SMACZNEGO SIOSTRY!

3 komentarze:

  1. Wow jaki finezyjny zestaw na sniadanie :) No po prostu coś wspaniałego. Wiesz co ja jadłem jakiś czas temu świetny omlet po lankońsku w t-barze Dilmah w Warszawie :) Normalnie szaleństwo w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,jak dla mnie to oliwa z oliwek i parówki kupne,w diecie Dukana I-faza to "grzeszkowanie",bo watpię w tą chudość do 4 % tłuszczu ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm..czytałam ostatnio że powinno się jeśc jajka 2- maksimum 3 razy w tygodniu,więcej nie gdyż żółtko jest tuczące,a tutaj prawie każde śniadanie z jajkami,tak więc czy można jeśc "takie" śniadania codziennie?Czy jedzenie codziennie jajek nie spowoduje tycia>?

    OdpowiedzUsuń