października 23, 2011

PLACEK Z KURCZAKIEM bez mąki!



Składniki

  • 4 polędwiczki z kurczaka 
  • Średnia cebula
  • Puszka białej fasoli
  • 2 jajka
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 3 łyżki jogurtu naturalnego 0% tłuszczu bez cukru
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka pieprzu
  • 1/2 łyżeczki soli

Przygotowanie


Cebulkę szatkujemy i podsmażamy na oliwie. Fasolę mielimy, ugniatamy bądź inną metodą uzyskujemy purée. Kurczaka kroimy w małe kawałeczki. Surowe mięso, podsmażoną cebulkę i purée z fasoli mieszamy z resztą składników. Masę wylewamy do foremki - ja użyłam okrągłej do tarty. Pieczemy w 180˚ przez 40 minut. Jemy po ostygnięciu.




Można ten placek potraktować jak chleb. Ja spałaszowałam go na kolację z sałatą i plasterkami sera feta:)


SMACZNEGO SIOSTRY!

6 komentarzy:

  1. Apetyczne danie. Szybko obejrzałam twoje przepisy i chyba zatrzymam się u Ciebie na dłużej. Pozwolę sobie spróbować kilka przepisów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam nie tylko spróbować ale najeść się do syta! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Takie same, ale proponuję coś do niego wrzucić - jakieś brokuły, paprykę czy cebuli ;)

      Usuń
  4. ile kalorii ma 1/4 placka? :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger