maja 11, 2015

OWSIANKA DLA GRZEGORZA ŁAPANOWSKIEGO


Kochani!
Dziś w ramach akcji firmy Melvit chciałabym Wam zaproponować owsiankę, przygotowaną bez mleka.

Dołączam tym samym do bloggerów, którzy walczą o uczestnictwo w warsztatach kulinarnych z Grzegorzem Łapanowskim. Miałam już okazję gotować z tym kucharzem, ale każda okazja do spotkania go, jest warta wykorzystania! Dlatego biorę udział w akcji firmy Melvit, której płatki owsiane użyłam do przepisu.



Zaś sama owsianka powstała ponieważ mój mały synek nie toleruje krowiego nabiału, a to pchnęło mnie, do przygotowania tego śniadanka. Usłyszałam kiedyś wypowiedź Pauliny Przybysz, o tym, że przecież owsiankę można przygotować na kompocie i wcale nie musi to być mleko.
Ja poszłam ciut dalej - zobaczcie sami :)


OWSIANKA BEZ MLEKA
Składniki na jedną porcję


  • Gruszka
  • Ćwierć banana
  • Dwie garstki płatków owsianych pełnoziarnistych Melvit
  • Garstka płatków kukurydzianych
  • Opcjonalnie można dodać bakalie - jagody goi, żurawinę, orzechy
Przygotowanie

Gruszkę obieramy i ucieramy do garnuszka przez tarkę z małymi oczkami. Owoc całkowicie się rozpada na miąższ. Dodajemy płatki i wstawiamy na mały ogień. Mieszamy do zagotowania i od razu wyłączmy gdy się zagotuje. Dodajemy pokrojonego banana i inne dodatki oraz czekamy na przestygnięcie. W tym czasie płatki miękną a owsianka jest gotowa do zjedzenia.


Moje dzieci bardzo lubią takie śniadanie, myślę, że przypadnie do gustu niejednej osobie :)
Jeśli podoba Ci się mój przepis daj mi znać - zostaw komentarz lub lajka - może to pomoże mi wziąć udział w warsztatach z Grzegorzem Łapanowskim :)))


Pozdrawiam!
Ania

6 komentarzy:

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger