Dietetycznie Siostro!

16.12.2012

lekka GRANOLA z ŻELAZEM


Składniki

  • 200g płatków owsianych
  • 170g płatków żytnich
  • 300g musu z jabłek
  • 100g suszonych moreli


Przygotowanie

Jabłka obieramy i ścieramy na mus. Płatki mieszamy z musem i wysypujemy na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Wkładamy do piekarnika nagrzanego na 190 stopni na 20-30 minut. Pilnujemy aby płatki się nie przypaliły, możemy w trakcie pieczenia zamieszać. Po przestygnięciu mieszamy z pokrojonymi, suszonymi morelami. 




Granolę trzymamy w lodówce. Podana porcja wystarcza na 7-10 śniadań. Jest lekko słodka, chrupiąca, smaczna. Polecam zwłaszcza z uwagi na dużą zawartość żelaza.

SMACZNEGO SIOSTRY!

9 komentarzy:

  1. Jabłka i morele... Podoba mi się, chyba ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. taka prosta, smaczna granola... mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Z żelazem czy bez, ja jestem za! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. PYCHOTA! Muszę zrobić, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dodam jeszcze daktyle,w Lidlu jest ich mnóstwo a do owsianki jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zrobiłam po raz pierwszy w życiu i wyszła fantastyczna. Dziękuję bardzo za przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przesadzę ze swoim wyznaniem- KOCHAM TEN BLOG! :)))
    Pokazujecie mój ideał odżywiania!

    P.S. Płatków żytnich nigdy w sklepie nie widziałam :/ a chętnie zrobię taką granolę.

    OdpowiedzUsuń