maja 24, 2012

moja CÓRKA UWIELBIA WEGAŃSKIE racuszki


Składniki
  • Duże jabłko lub dwa średnie
  • 5 łyżek mąki pełnoziarnistej pszennej
  • 3 łyżki brązowego cukru
  • 10 rodzynek
  • 10 kawałków kandyzowanego ananasa (opcjonalnie)
  • 4 łyżki oliwy z oliwek/olej rzepakowy

Przygotowanie

Jabłko zetrzeć na dużych oczkach. Dodać mąkę, cukier i ingrediencje - takie jak lubimy. Moja Natalia uwielbia rodzynki i kandyzowanego ananasa więc trochę poleciało do miski. Całość mieszamy i wyrabiamy łyżką aż zrobi się jednolita "papka". Na patelni rozgrzewamy oliwę, wilgotnymi rękami formujemy małe placuszki i smażymy po około 2 minuty po każdej stronie. Szybko się rumienią, bo mąka jest pełnoziarnista. No i szybko znikają, bo są strasznie pyszne!! :)


Natalia zjadła 3 więc dla mnie przypadło pozostałych 5. No i kolacja z głowy! Masa genialna na jakiś placek - któregoś dnia upiekę coś z tego;)

SMACZNEGO SIOSTRY!

1 komentarz:

  1. Ja zrobiłam na śniadanie! Proste i tanie. Cukier tworzy przepyszną "skórkę". Następnym razem dodam mniej cukru, ponieważ jednak wolę mniej słodkie placuszki. Do kawy jak znalazł. Mniam!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger