stycznia 15, 2012

kolejne śniadanie na I FAZIE SB

Składniki

  • 2 jajka
  • 2 parówki z indyka
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • sól, pieprz do smaku
  • 1 łyżeczka koperku







Przygotowanie


Na oliwie podsmażamy parówkę pokrojoną w plasterki. Jajka rozkłócamy z przyprawami i wylewamy na parówkę. Smażymy aż spód się zetnie, posypujemy koperkiem i wtedy składamy na pół jak naleśnika. Kroimy na dwie części i przewracamy góra-dół aby jajko się całkiem ścięło. GOTOWE :)




Kolejny pomysł na jajka...poza tym zauważyłam, że jajecznicą z dwóch jajek i parówką moja głowa się nie może najeść a gdy podam te same składniki w takiej formie - najadam się po uszy! :D

SMACZNEGO SIOSTRY!

3 komentarze:

  1. Smakowite śniadanko :) A ja głupia poszłam dziś na łatwiznę i parówki oraz jajka tylko ugotowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Rozkłócamy" :D
    Świetny pomysł - jaja uwielbiam! I też nie najadam się dwoma jajecznicowymi jajami :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zajadam się tymi pysznymi jajeczkami!
    Świetna propozycja!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger