Zdrowie i równowaga zaczyna się na talerzu

09.12.2011

WIŚNIOWY DESER bez cukru

OWOCOWE GALARETKI


Deser pełen słodyczy, choć nie użyłam do przygotowania cukru!
Deser pełen koloru, choć nie użyłam do przygotowania żadnego soku!

Zachodnia dieta i przetwórstwo spożywcze, choć często zaspokaja potrzeby naszego podniebienia, pozbawia naszą żywność wielu cennych pierwiastków, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Biały cukier dodaje organizmowi energii i poprawia nastrój tylko na chwilę.

Cukier nie zawiera naturalnych pierwiastków odżywczych, dlatego po jego spożyciu organizm zużywa ich zapasy i to z tego tajemniczego powodu krótkotrwały początkowy efekt zwiększenia energii, jest szybko zastępowany spadkiem samopoczucia. Organizm reaguje na cukier wypuszczeniem insuliny, a ta z kolei redukuje poziom cukru we krwi.

Sposobów na pozbycie się z kuchni białego cukru, szukałam po raz pierwszy, chcąc po prostu schudnąć. Zapoznanie się z poradnikiem „Słodkie ciasta i desery na diecie” i przeczytanie go, zajmie Ci kilkanaście minut (to krótko), a zdobędziesz bardzo cenną wiedzę, do której ja dochodziłam latami.

W I serii limitowanych poradników rozprawiam się z produktami, które na pewno nie służą mojemu zdrowiu. 

W poradniku „Moja Kuchnia bez mąki i glutenu” jest to gluten.




W poradniku "Słodkie ciasta i desery na diecie" jest to cukier.
Komentowany poniżej przepis, którego zdjęcia widzisz, znalazł się właśnie w tym poradniku, który serdecznie polecam.





Bardzo efektowny deser, do tego dietetyczny i wiśniowo-aromatyczny!
Polecam!

2 komentarze:

  1. O tak! Wygląda świetnie, i z pewnością smakuje pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco. Po zdjęciach nie widać, że light. I w smaku pewnie też nie wiele się różni. A o to chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń