Zdrowie i równowaga zaczyna się na talerzu

28.11.2011

LETNI DESER z ananasem


Zachodnia dieta i przetwórstwo spożywcze, choć często zaspokaja potrzeby naszego podniebienia, pozbawia naszą żywność wielu cennych pierwiastków, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

Biały cukier dodaje organizmowi energii i poprawia nastrój tylko na chwilę.

Cukier nie zawiera naturalnych pierwiastków odżywczych, dlatego po jego spożyciu organizm zużywa ich zapasy i to z tego tajemniczego powodu krótkotrwały początkowy efekt zwiększenia energii, jest szybko zastępowany spadkiem samopoczucia. Organizm reaguje na cukier wypuszczeniem insuliny, a ta z kolei redukuje poziom cukru we krwi.

Sposobów na pozbycie się z kuchni białego cukru, szukałam po raz pierwszy, chcąc po prostu schudnąć. Zapoznanie się z poradnikiem „Słodkie ciasta i desery na diecie” i przeczytanie go, zajmie Ci kilkanaście minut (to krótko), a zdobędziesz bardzo cenną wiedzę, do której ja dochodziłam latami.

W I serii limitowanych poradników rozprawiam się z produktami, które na pewno nie służą mojemu zdrowiu. 

W poradniku „Moja Kuchnia bez mąki i glutenu” jest to gluten.




W poradniku "Słodkie ciasta i desery na diecie" jest to cukier.
Komentowany poniżej przepis, którego zdjęcia widzisz, znalazł się właśnie w tym poradniku, który serdecznie polecam.

Bardzo lekki deserek a do tego mięciutki, puszysty i bardzo owocowy! 
Mi się kojarzy z latem, a jak się jest na I fazie SB można zrezygnować z kawałków owoców i deserek i tak będzie super :)

6 komentarzy:

  1. ja tez chcę taki - plissssssssssssss

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem Was zaproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć nie tykam żelatyny to deser wygląda baardzo pięknie i letnio. Miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta żelatyna... a wygląda przepysznie.a jakby użyć agaru?

    OdpowiedzUsuń