września 05, 2024

KetoMix Zestaw na 2 tygodnie. Zupa serowo-porowa


Cykl wpisów dotyczących posiłków KetoMix.

Przepis może być wykorzystany od I fazy.


Skladniki:

Duży por

Łyżka oliwy z oliwek

3 miarki proteinowej zupy o smaku serowym

600ml wody

Przygotowanie:

Porą kroję i podsmażam. Wodę podgrzewam w garnku i gdy zacznie wrzeć dodaje 3 miarki zupy Keto Mix. Mieszam intensywnie rózgą i przestaję górować- wyłączam palnik.


Dodaje porą. Można dodać też sól.

Czekam aż ostygnie i podaję.


Jak to smakuje!
Otóż zupa wygląda trochę jakby się zważyła więc może to dlatego że wrzuciłam mieszankę na wrzątek. Jest zawiesista jakby pływały w niej maślaki i mało zachęcająco wygląda.
Niemniej smaku nie jest taki zły, po kilku łyżkach nawet dobra. Por fajnie chrupie a listek mięty który dodałam do dekoracji idealnie dopasował się w smaku.
W sumie ocena moja jak na zupę z proszku w skali 1-5 to 4. Jeden punkt odemuje za wygląd. 

Smaczego Siostry :)


2 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że istnieją proteinowe zupy w proszku :o, ale wygląda to świetnie. Zawsze byłam fanką zwykłych zupek z proszku, ale ze względu na to, jak są niezdrowe, dawno z nich zrezygnowałam. O tych na pewno poczytam, przyda się, dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, bardzo ciekawy wpis! Zastanawiam się nad wypróbowaniem Ketomix, ale mam kilka pytań. Czy rzeczywiście odczuwałaś pełną sytość po tych posiłkach, szczególnie po zupach? Wydają się dość lekkie, a nie chcę chodzić głodna w ciągu dnia. Jak z różnorodnością smaków, bo często bywa tak, że po kilku dniach jedzenia takich gotowych dań wszystko smakuje podobnie. Dzięki za podzielenie się swoimi doświadczeniami, chętnie dowiem się więcej!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger