grudnia 12, 2013

Najlepszy prezent dla babci i dziadka i niespodzianka :)


Gromadzę już prezenty na gwiazdkę, a dziś przyszły kolejne :) To taki niemal homemade, czyli kalendarze ze zdjęciami od Druknij.to. W tym roku jeden kalendarz dla babci, a jeden dla dziadka. 

Oglądam je i nachodzi mnie jak zawsze refleksja, kiedy to moje dziecko tak urosło?!?! 
No ale nic - trzeba to jakoś wziąć na klatę - że czas leci, a nie się cofa. 
A teraz tym bardziej to jakoś odczuwam, bo (i to jest ta niespodzianka) w brzuchu rośnie mi moje kolejne dziecko, które ma dołączyć do naszej trójki na początku marca. Tak, tak - to nie żarty - za trzy miesiące będziemy szczęśliwymi posiadaczami córeczki i synka, bo mówią, że w brzuchu siedzi Jaś :)


Tak więc te kalendarze przeglądam dziś z myślą o tym, że Natalia nie będzie już jedynaczką, w przyszłym roku trzeba będzie zrobić nowe kalendarze dla dziadków i z taką myślą, że właśnie toczy się najważniejszy moment mojego życia - gdy jestem w pełni dorosła i podejmuję sama decyzję, gdy mam dom i rodzinę, gdy mam dzieci, za które odpowiadam, gdy to co robię jest świadectwem tego kim jestem. To wyjątkowy dla mnie czas - chciałabym móc to przeżywać.


Dlatego cieszę się, że mam tego bloga, na którym mogę się podzielić właśnie tym, kim jestem i co robię. To bardzo miłe uczucie mieć z drugiej strony monitora życzliwe osoby. Dziękuję, że jesteście i że mogę się z Wami tym wszystkim moim dzielić :)


Zapraszam Was dziś również do sponsora kalendarzy i organizatora wspaniałego konkursu, w którym do wygrania nagrody naprawdę dużego formatu! Sama wzięłabym udział, ale nie mogę gdyż zostałam zaproszona w ramach współpracy do jury! 

Takie piękne kalendarze są teraz w ofercie wielu firm, w Druknij. to również do końca tygodnia rabat 30%. 
Polecam Druknij.to, bo mają świetną jakość i szybką dostawę, są elastyczni i otwarci na pomysły. Wystarczy do nich napisać - oddzwaniają, rozmawiają.
I uważam, że moje kalendarze są naprawdę wyjątkowe :)
Mam nadzieję, że za trzy miesiące będziecie mnie wspierać w powrocie do formy, tak samo, jak ja Was cały czas wspieram w Waszej walce :)
zapraszam w weekend na świąteczny torcik bez mąki, cukru i tłuszczu i nie z fasoli ;)

POZDRAWIAM CIEPŁO SIOSTRY!
SPOKOJNEGO WIECZORU ;)

12 komentarzy:

  1. już się nie mogę doczekać

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobry pomysł na prezent nie tylko dla dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję drugiego dziecka i życzę wielu wspaniałych chwil w tych pierwszych tygodniach życia. a te kalendarze są BOMBA!!!! gdybym miała rodzinę to tez bym dziadkom takie sprezentowała ... pozdrawiam i zyczę ZDROWYCH, WESOŁYCH, MAGICZNYCH, RODZINNYCH i DIETETYCZNYCH ŚWIĄT. dziękuję Ci za tego bloga i za Twój wkład w dietetyczne, niebanalne przepisy, mam nadzieję, że nie zawiesisz działalnosci, jesli dodatkowo przybędzie Ci wiecej obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te słowa :))
      Tobie również życzę cudnych i spokojnych Świąt.
      Działalności nie zawieszę ani w przypadku dodatkowych obowiązków, ani w przypadku dodatkowych kilogramów :))
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. piękne kalendarze super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. hhahaha nie wierze ! Moja babcia tez na mnie zawsze mówi : Niusia, Niuśka ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech się spełnią Bożonarodzeniowe życzenia,
    Te trudne i łatwe do spełnienia.
    Niech się spełnią te duże i małe,
    mówione głośno lub nie mówione wcale.
    Życzę wszystkim miłośnikom dobrej kuchni zdrowych, radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaś to brzydkie imie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sounds good. This is a useful and informative article. Thanks a lot for sharing this information with us.
    jeux de guerre

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na prezent ja osobiście jestem zwolenniczka takich prezentów jak foto-książki, foto-kalendarze, czekoladowe telegramy. Są to bardzo szczególne prezenty jednak z wiekiem zaczęłam kupować ja jako wnuczka prezenty bardziej praktyczne i przydatne jak witaminki dla seniorów i inne takie. Ostatnio dziadkowie dostali ode mnie myszkę bezprzewodową bo obsługa laptopa bez myszki przychodziła im z trudem. Chciałam im troszkę ułatwić bo przecież najtrudniejszego się nauczyli przy pomocy kursu online http://klubseniora.pl/kursy-internetowe za co ich ogromnie podziwiam. Myślę że Twoje kalendarze zrobią furorę. No i życzę Ci przede wszystkim tego aby maluszek urodził się zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę kiedyś zrobić taki kalendarz ze zdjęciami dzieci dla dziadków. Na pewno się ucieszą. Poza tym myślę o zakupie kawiarki dla nich, na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadkow można znaleźć takie modele. Może jakieś kolorowe kubki do tego? będzie w czym kawę pić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger