grudnia 10, 2011

a może DIETETYCZNEGO BOCZKU??


Składniki
  • Dwie piersi z kurczaka 
  • 150g sera Camembert Rustque Niskotłuszczowego
  • Pieprz czarny
  • Suszony tymianek
  • Sól
Przygotowanie


Piersi czyścimy i odcinamy polędwiczki. Przecinamy na płaty - uzyskując 4 płaty mięsa i solimy. Z jednej strony przyprawiamy pieprzem a z drugiej tymiankiem. Pozostawiamy w lodówce na noc. Następnego dnia nagrzewamy piekarnik do 200 stopni. Mięso przekładamy plasterkami sera. Zawijamy ciasno w folię aluminiową i pieczemy 25 minut. Wyłączamy piekarnik i pozostawiamy mięso do ostygnięcia. Potem wstawiamy do lodówki. Boczek gotowy :)




Dzięki własnej wilgotności i dzięki serowi mięso jest soczyste. Moim zdaniem taki boczek doskonale pasuje do świątecznego śniadania w pierwszy dzień świąt, tuż obok dietetycznej SAŁATKI i dietetycznego CHLEBA!

SMACZNEGO SIOSTRY!

9 komentarzy:

  1. rewelka!!!
    muszę to napisać, że średnio co drugi dzień gotuję z Waszych przepisów!!!!
    co ja bym bez Was zrobiła?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewno wędzonego boczku nie zastąpi (bo cóż może go zastapić?;), ale przepis baardzo mi się podoba :) Musi smakować wybornie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie a do tego o wiele lepiej smakuje niż tradycyjny boczek :)

    Zapraszam:
    www.amatorskiegotowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Zapisane do wypróbowania :) Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda super! pytanie do Lovelykate, robiłaś już taki boczek?? Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam ze zwykłym camambertem, wyszło fantastyczne! Sceptycznie podchodziłam do tymianku, bo za nim nie przepadam, ale wyszło tak pyszne, że sama w to nie wierzę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesu! Ale mi miło :) Dziękuję, że napisałaś! Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, ja też lubię jak ktoś komentuje moje kulinarne próby ;)
      Zapomniałam dodać, że lekko posypałam mięsko suszonym czosnkiem :)

      Usuń

Copyright © 2014 Blog Dietetycznie Siostro! , Blogger